" Det goda du gör idag glömmer folk ofta imorgon - Gör det goda ändå!
Om du är framgångsrik kommer du att få några falska och några verkliga fiender - Var framgångsrik ändå!
Om du är snäll kanske folk anklagar dig för att ha själviska, dolda motiv - Var snäll ändå!
Om du är ärlig och uppriktig kanske folk lurar dig - Var ärlig och uppriktig ändå!
Vad du tillbringat år med att bygga upp kan någon förstöra över en dag - Bygg ändå!
Om du finner kärlek och sinnesro kan andra bli avundsjuka - Var lycklig ändå!
Ge världen det bästa du har, det kanske aldrig är tillräckligt - Ge världen det bästa du har ändå!
För i slutändan var det mellan dig och Gud - Det var aldrig mellan dig och de andra ändå!

- Moder Teresa

fredag 12 februari 2010

~ Ska åka hem snart, jättesnart =) ~

Idag har jag varit ute vid Kettilsås och grillat korv! Yeaj! Det gick bra, bortsätt ifrån att mina ögon höll på att försmäkta av all rök. AAAhj det gjorde så ont. Men man är väl tapper =)
Som tur var hade vi så god tid på oss o sen kunde vi diska allt där ute, så vi behövde inte hem o greja i vårt eget kök. Nej så vi slängde in allt och sen fick jag skjuts hem så jag hann o duscha av mig all röklukt hemma hos mig och till o med packa ur allt. OCH sitta vid datorn en stund!

Ja sen va ju jag hos hyresvärden igår. Hahha... det kändes lite dumt att sitta där och rada upp en hel massa grejer som jag ville att de skulle kolla på. Men jag kan ju komma o säga till så då blir det så. Det var balkongdörren som jag ville ha isolerad, för det var none what so ever-isolering i den dörren. Ja för utom då mitt hushållspapper. Men de grusade ner på mitt golv. MUUUU!
HAHHA de hade verkligen varit över allt. Ja för nu var det en grej i rummet (balkongdörren), badrummet (avloppet) och sist köket med kranen. så det är grus över allt! Hmmm....

Kan ni gissa vad jag gjorde förra fredagen, på kvällen förutom att jag va på ungdomsmötet i kyrkan. Jag va på Mejjan, och det va jätteroligt och härligt där verkligen!! Men jag satt och spelade C.S me Lundberg o Josef. hahaha... jag kunde knappt fatta att de va sant. Jag, Pau, spelar C.S. Lundberg va fast från början till slut.

Ååååh det va en klockren fredag, tillsammans med kompisarna! C.S, Kalaha, en kaffe och en chokladboll. Det va en fin avslutning efter UNG-mötet. =P

Nehe, dags att avsluta detta så man kommer iväg nån gång!

KRAM

Inga kommentarer: