" Det goda du gör idag glömmer folk ofta imorgon - Gör det goda ändå!
Om du är framgångsrik kommer du att få några falska och några verkliga fiender - Var framgångsrik ändå!
Om du är snäll kanske folk anklagar dig för att ha själviska, dolda motiv - Var snäll ändå!
Om du är ärlig och uppriktig kanske folk lurar dig - Var ärlig och uppriktig ändå!
Vad du tillbringat år med att bygga upp kan någon förstöra över en dag - Bygg ändå!
Om du finner kärlek och sinnesro kan andra bli avundsjuka - Var lycklig ändå!
Ge världen det bästa du har, det kanske aldrig är tillräckligt - Ge världen det bästa du har ändå!
För i slutändan var det mellan dig och Gud - Det var aldrig mellan dig och de andra ändå!

- Moder Teresa

tisdag 2 februari 2010

~ Helt slut!! ~

Igår köpte jag en tekanna =) finast! Sen hittade jag en kruka till på loppisen till en växt jag köpt som inte fick plats i nån av de krukor ja redan har. Vitt såklart! vitt e bra. Om man har en färg så spelar de ingen roll om de är olika form å så. Kalasbra ju!

... hoppas min granne inte delar med sig av sin bashögtalare i natt igen =P

3 kommentarer:

Emelie sa...

... man ska dela med varandra...

Michaela sa...

Vitt är superfint!! Jag blir bara mer och mer "vit" av mig :) Det är verkligen snyggt, bra, fint osv osv.. så rent och vackert.. + att man kan ha vilka accentfärger som helst till!! :D perfekt!

Bashögtalare.. usch, va trist! Fick du en lugn (och tyst) natt eller? kram.

Paulina sa...

Japp natten till idag va tyst. Hoppas de blir tyst i natt me, ska upp så tidigt =)