" Det goda du gör idag glömmer folk ofta imorgon - Gör det goda ändå!
Om du är framgångsrik kommer du att få några falska och några verkliga fiender - Var framgångsrik ändå!
Om du är snäll kanske folk anklagar dig för att ha själviska, dolda motiv - Var snäll ändå!
Om du är ärlig och uppriktig kanske folk lurar dig - Var ärlig och uppriktig ändå!
Vad du tillbringat år med att bygga upp kan någon förstöra över en dag - Bygg ändå!
Om du finner kärlek och sinnesro kan andra bli avundsjuka - Var lycklig ändå!
Ge världen det bästa du har, det kanske aldrig är tillräckligt - Ge världen det bästa du har ändå!
För i slutändan var det mellan dig och Gud - Det var aldrig mellan dig och de andra ändå!

- Moder Teresa

fredag 13 mars 2009

Citat...

"Väs, du är aldrig här när jag behöver dig!"
"...jag kommer, jag kommer. *hi hi hi* Jag må han leva, jag må han leva ut i hundrade år!....

...ÅÅh där är du gamle gosse. P.J, du kommer aldrig att tro det, men det är storken som e Robin Hood"
"ROBIN HOOD, AAARRGGH!!"

2 kommentarer:

Emme sa...

Jag saknar våra citat-stunder. Jag ÄLSKAR citat-stunder.

Paulina sa...

Jag håller helt med om det. Men snart får vi planera in att vi ska ses och dra några gamla godingar =)