" Det goda du gör idag glömmer folk ofta imorgon - Gör det goda ändå!
Om du är framgångsrik kommer du att få några falska och några verkliga fiender - Var framgångsrik ändå!
Om du är snäll kanske folk anklagar dig för att ha själviska, dolda motiv - Var snäll ändå!
Om du är ärlig och uppriktig kanske folk lurar dig - Var ärlig och uppriktig ändå!
Vad du tillbringat år med att bygga upp kan någon förstöra över en dag - Bygg ändå!
Om du finner kärlek och sinnesro kan andra bli avundsjuka - Var lycklig ändå!
Ge världen det bästa du har, det kanske aldrig är tillräckligt - Ge världen det bästa du har ändå!
För i slutändan var det mellan dig och Gud - Det var aldrig mellan dig och de andra ändå!

- Moder Teresa

fredag 31 december 2010

Lutande fisk i goda vänners lag!

Just nu sitter jag hos en trevlig vän som skriker i mitt öra att vi ska gå o handla på Willy... vilken tur att hennes mamma ringde just nu. För då hinner jag förklara hur trevligt det är att vara här. Särskilt när hon skriker i mitt öra... hihihi. Jag tillägnar detta till dig emelie ;)

Jag kom i onsdags till Uppsala och då var vi på bio och tittade på NARNIA Kung Caspian och skeppet Gryningen. SE DEN, SE DEN!!! =) =) Jag vill se den igen och jag vill ha den.

Igår va vi på LO, vi va JÄTTETRÖTTA hela dagen, men det var trevligt. Den bestod av möten, mat, väntan, nyårskonsert, väntan, mediamarkt, donken, väntan och Kung David. Sen åkte vi hem och fikade sen gick vi och la oss.

Idag på nyårsafton, så sov vi länge. Vi ska handla, sen är vi bjudna på nyårssupé. Sen ska vi till LO ikväll på nyråsvakan.

Imorgon ska vi äta lutande fisk och slöa!!!

1 kommentar:

Emelie sa...

Även om jag skrek dig i örat hade vi en VÄLDIGT trevlig helg. Iaf jag. Längtar redan tills du kommer tillbaka nästa gång. Kram