" Det goda du gör idag glömmer folk ofta imorgon - Gör det goda ändå!
Om du är framgångsrik kommer du att få några falska och några verkliga fiender - Var framgångsrik ändå!
Om du är snäll kanske folk anklagar dig för att ha själviska, dolda motiv - Var snäll ändå!
Om du är ärlig och uppriktig kanske folk lurar dig - Var ärlig och uppriktig ändå!
Vad du tillbringat år med att bygga upp kan någon förstöra över en dag - Bygg ändå!
Om du finner kärlek och sinnesro kan andra bli avundsjuka - Var lycklig ändå!
Ge världen det bästa du har, det kanske aldrig är tillräckligt - Ge världen det bästa du har ändå!
För i slutändan var det mellan dig och Gud - Det var aldrig mellan dig och de andra ändå!

- Moder Teresa

söndag 14 juni 2009

Jag och mina lustiga drömmar..

Hahha jag kommer knappt ihåg drömmen i detalj. Men jag drömde om en bibelskolelärare i alla fall och jag o familjen skulle hem till han och hans familj på middag. Som att vi helt plöstligt kände varandra. (vore ju trevligt i och för sig och middag är ju alltid gott =) .....) i alla fall.

Jag tror jag drog ihop allt som hänt i uppsala, för sen var jag på mitt jobb i uppsala och där va min lärare också. HAHAHHA...då va han någon form av cafékontrolant/ fortfarande LOBC-lärare. Lite så undercover! Är lärare och är undercover-cafékontrolant! AAHAHAHAHa....så roligt!!!

Ja jag tycker det är så roligt för att jag har drömt det och sett liksom hela scenariot framför mig, och det är så tokigt när man vet vem personen är och allt.. skoj skoj.
Blev lite inspirerad att skriva min dröm efter att läst den ytterst invecklade drömmen Micca haft!

Funderar på om man skulle ut en sväng i "snickerboa" o skruva fast bordsbenen. Ta lite bilder o lägga ut...det vore la nice =)


SOLEN DEN SKINER!!

2 kommentarer:

Michaela sa...

Jag vill GÄRNA se bilder :):)

och roligt att du inspirerades av mig.. jag har ju lite av en "drömblogg" ;) hehe... klicka på etiketten "drömmar" så får du upp en hel drös ;)

puss!

Emelie sa...

It's about time! Det var soligt imorse oxå, men nu har det mulnat på. Surt. Ja, ingen evig dimma iaf